Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2021 15:22 - Таратанцийски мъдри размисли на светия заточеник St. BORN Ta6akmakanskiy и Taratancijskij.
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 3039 Коментари: 27 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   "Честото публикуване на претенциозни квазисъдържателни
постинги е  психосоматичен признак за
съществени функционални неизправностти
в реалното действие на изработения
в процеса на еволюцията защитен механизъм за
интуитивно разпознаване безсмислеността 
на себепоставените задачи . "

Из "
Избрани сентенции на мъдреца Борн" - том 151, част 18, глава 77, стр 2021, ал. 272


Тагове:   забавление,


Гласувай:
18



1. born - Постингът е в релевантен отклик на ...
07.07.2021 15:24
Постингът е в релевантен отклик на произнесената ми от Пантич критика за дългото ми творческо отсъствие ....
цитирай
2. pantaleev - Постингът е в релевантен отклик на ...
07.07.2021 15:38
born написа:
Постингът е в релевантен отклик на произнесената ми от Пантич критика за дългото ми творческо отсъствие ....

Мани ти! Аз по скоро се уплаших. Викам си какво стана с Борн! Разбира се, че имаш право да отсъстваш колкото си искаш. :)
цитирай
3. kvg55 - born,
07.07.2021 18:50
Светиня ти пак е еруптирал интелектуално.
цитирай
4. planinitenabulgaria - И аз се изпраших за Вас поради дългото Ви отсъствие.
07.07.2021 19:41
Помислих си:
И с Брон стана така, както с Иван Иванов, предпоставките са същите.
Постингът Ви не прави смисъл, не обичам прилагателното просташки. Прилагам Ви сламка с постинг, който прави много голям смисъл:
https://planinitenabulgaria.blog/zabavlenie/2021/07/07/she-promeniat-li-strategicheskiia-ni-kurs-izborite-v-bylgrii.1768503
цитирай
5. fun1001 - а мога ли да го..открадна...
07.07.2021 22:12


за една приятелка, питам, от блок № 1355, гара Суйчук..

многоо е кратко, и...някак..плъзгаащоо се...остроо)))
цитирай
6. valdor1355 - И аз забелязах, че те няма, но си п...
07.07.2021 22:13
И аз забелязах, че те няма, но си помислих, че си на морето, по именията и че си изкарваш много хубаво! Че имаш лампа против насекоми и вечер, навън не те хапят комарите! :)))))))
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!
08.07.2021 08:35
151 тома? Направо пращаш в гълъбарника някои претенциозни тука, с много напечатани книги !Сигурно нямат и 51. При това, при тебе са само дълбокосмислени, подбрани сентенции , а не среднощни размисли!
Разбрах ,че мачовете са ти отнели скъпоценното време и затова не се появяваш За радост, това е причината!
Не знам дали си спомняш, че направих една прогноза в началото, кой може да е шампион? Определих две двойки Белгия и Франция, като най- силни екипи и дубльори-Италия и Англия, които могат да им объркат сметките, независимо, че като качество малко отстъпват
Е, познах с вторите! От тях ще е шампионът! Ако питаш за прогноза, независимо ,че съм привърженик на английския футбол, сърцето ме тегли към Италия !Професори са в тактиката към всеки! Проработи ли това им качество- победители са!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
8. nedovolen - Е, аз не съм се уплашил като пантич и ...
08.07.2021 14:27
Е, аз не съм се уплашил като пантич и др.
Може би защото контактувам ежедневно със заточеника по други таратанцийски канали.
Още малко е футболно време. После малко разбори и да си дойдем на думата. А, избори, ама не са емоционални събития.
:)))
цитирай
9. born - Е, аз не съм се уплашил като пантич и ...
09.07.2021 14:12
nedovolen написа:
Е, аз не съм се уплашил като пантич и др.
Може би защото контактувам ежедневно със заточеника по други таратанцийски канали.
Още малко е футболно време. После малко разбори и да си дойдем на думата. А, избори, ама не са емоционални събития. :)))

Таратанцийските канали са много по-сигурни от блогбегейските. Там много не е@ават изборната тема и си мисля, че са абсолютно прави ... :)[/quote]
цитирай
10. born - 151 тома? Направо пращаш в гълъб...
09.07.2021 14:17
leonleonovpom2 написа:
151 тома? Направо пращаш в гълъбарника някои претенциозни тука, с много напечатани книги !Сигурно нямат и 51. При това, при тебе са само дълбокосмислени, подбрани сентенции , а не среднощни размисли!
Разбрах ,че мачовете са ти отнели скъпоценното време и затова не се появяваш За радост, това е причината!
Не знам дали си спомняш, че направих една прогноза в началото, кой може да е шампион? Определих две двойки Белгия и Франция, като най- силни екипи и дубльори-Италия и Англия, които могат да им объркат сметките, независимо, че като качество малко отстъпват
Е, познах с вторите! От тях ще е шампионът! Ако питаш за прогноза, независимо ,че съм привърженик на английския футбол, сърцето ме тегли към Италия !Професори са в тактиката към всеки! Проработи ли това им качество- победители са!
Хубав ден, приятелю!

Твърдо съм за италианците ! Двата дребни черни шебека /тъй наречените англичани/отляво и отдясно може и да пообъркаха датчаните, но това едва ли ще се случи с Бонучи и Киелини !
Форца, Италия !!!
А отпред жабарската атака е трудно отразима !
цитирай
11. born - И аз забелязах, че те няма, но си п...
09.07.2021 14:22
valdor1355 написа:
И аз забелязах, че те няма, но си помислих, че си на морето, по именията и че си изкарваш много хубаво! Че имаш лампа против насекоми и вечер, навън не те хапят комарите! :)))))))

Правилно си помислила, valdor ! Морете не ми е приоритет на тия преклонни години въпреки, че вчера го посетих в двете му столици- и северната, и южната... :))[/quote]
цитирай
12. born - за една приятелка, питам, от блок ...
09.07.2021 14:25
fun1001 написа:

за една приятелка, питам, от блок № 1355, гара Суйчук..
многоо е кратко, и...някак..плъзгаащоо се...остроо)))


Аз съм арабия и позволявам ползването на мъдростите МИ без всякакви ограничения на пол и възраст...

цитирай
13. born - Светиня ти пак е изригнал интеле...
09.07.2021 14:27
kvg55 написа:
Светиня ти пак е изригнал интелектуално.


Мъдростта МИ е необхватна и вулканично релевантна. По това си мязаме !
цитирай
14. born - Помислих си: И с Брон стана така, ...
09.07.2021 14:32
planinitenabulgaria написа:
Помислих си:
И с Брон стана така, както с Иван Иванов, предпоставките са същите.
Постингът Ви не прави смисъл, не обичам прилагателното просташки. Прилагам Ви сламка с постинг, който прави много голям смисъл:
https://planinitenabulgaria/zabavlenie/2021/07/07/she-promeniat-li-strategicheskiia-ni-kurs-izborite-v-bylgrii.1768503


Обикновено претенционистите наричат "просташко" изказване, което пряко ги засяга.
Така че напълно Ви разбирам.

цитирай
15. born - Драги Пантич,
09.07.2021 14:38
pantaleev написа:
born написа:
Постингът е в релевантен отклик на произнесената ми от Пантич критика за дългото ми творческо отсъствие ....

Мани ти! Аз по скоро се уплаших. Викам си какво стана с Борн! Разбира се, че имаш право да отсъстваш колкото си искаш. :)


Има моменти, в които ми става досадно и тъпо да се занимавам с тъпанарите, които се опитваш да превъзпитаваш, но след това се сещам, че не бива да те оставям сам да се бориш и тогава отново се включвам да помагам. Зная, че каузата е тежка и неблагодарна, но все пак дори и само един тъпанар да бъде превъзпитан или поставен на полагаемото му място - все си е нещо !
Пожелавам ти все тъка да държиш фронта !
Venceremos !
цитирай
16. nedovolen - И аз забелязах, че те няма, но си п...
09.07.2021 14:46
born написа:
valdor1355 написа:
И аз забелязах, че те няма, но си помислих, че си на морето, по именията и че си изкарваш много хубаво! Че имаш лампа против насекоми и вечер, навън не те хапят комарите! :)))))))

Правилно си помислила, valdor ! Морете не ми е приоритет на тия преклонни години въпреки, че вчера го посетих в двете му столици- и северната, и южната... :))
[/quote]

Четяйки неизброимите томове на Св. Борн да ви припомня.
Сварен пелин прецеден и напълнен в пулверизатор, гони всякакви комари, кърлежи и други "гадинки" в продължение на 2-3 часа. Естествено, трябва да се напръскаш.
:)))
цитирай
17. born - Бих добавил,
09.07.2021 21:35
че иновирането на рецептата със средно поносими количества изстудена анасонлийка повишават многократно антисектицидния ефект на пелиновата терапия. Разбира се в комбинация с правилната салата. :)) [/quote]
ПП. И компания :))[/quote]
цитирай
18. nedovolen - Забравих вкуса на анасонлийката, ...
10.07.2021 14:05
Забравих вкуса на анасонлийката, добре, че напомни. Като захладнее.
Сега е време на квалитетно пиво.
Толкова светло пиво съм изпил, че съседите взеха да се обръщат към мен с Ваша светлост.
:)))
цитирай
19. born - Ваша светлост nedovolen ,
10.07.2021 22:33
Заради последния ти коментар се обърнах с ходатайство към Светия Таратанцийски Синод за компетентна намеса и оценка на просветителската ти дейност , който намери за необходимо да те повиши в ранг и от днес задължи всички верующи таратанцийски анасонлийци да те величаят като Свети Недоволен !
Честито ! :))
цитирай
20. kvg55 - До 14. born
11.07.2021 17:26
Бае Коста съвсем се е вмирисал в този Център.
цитирай
21. born - Преподобни Свети Вакеро ,
11.07.2021 19:29
kvg55 написа:
Бае Коста съвсем се е вмирисал в този Център.

Не е съвсем така, защото обикновено рибата се вмирисва от главата, а почетната глава на Центъра "Гомновоз" кой е /?/ - бае ти Костя - NajDartiaKozelNaPlaninitenaBulgaria. И естествено най-миризливия. Ако Господ му даде достатъчно време, горко на ПланинитенаБюлгариа. Ще се вмиришат до нетърпимост милите...
цитирай
22. elenkokoschkov - ФРЕНД , ИЗВАДИ ГО И ГО РАЗМАХАЙ!
18.07.2021 19:48
КОЯТО ГО НАЛАПА Е КЪСМЕТЛИЙКАТА!
цитирай
23. pvdaskalov - * ! *
19.07.2021 17:59
Стефчоо, Стефчо!
Блазе ви, че можете да се майтапите...
Всеки четвъртък се оглеждам на пазара да те зърна, но нямам късмет.
Можеш да ми пишеш на лични какво да правя, за да променя ситуацията преди да се намразя, че не мога да спра да свивам цигарки.
Юмрукчалски поздрави за всичко живо около теб!
Пиер
цитирай
24. nedovolen - K23
20.07.2021 10:33
В помощ на твой приятел Стефчо.
Има една наука за лечебни кодове. Кода за отказване на тютюнопушенето е 1414551. Необходимо е да ги повтаряш няколко пъти дневно бавно и отчетливо. В помощ е да ги напишеш на две листчета, едно под възглавницата и едно в джоба до сърцето. Опитай, няма да ти навреди.
От 10г съм го написал на табакерата, но не съм го пробвал по описания начин.
На тези години няма да си променям почерка.
Все пак мисля, че "хапчето" за отказване е под шапката.
:)))
цитирай
25. born - Здравей, Пиер !
20.07.2021 13:31
pvdaskalov написа:
Стефчоо, Стефчо!
Блазе ви, че можете да се майтапите...
Всеки четвъртък се оглеждам на пазара да те зърна, но нямам късмет.
Можеш да ми пишеш на лични какво да правя, за да променя ситуацията преди да се намразя, че не мога да спра да свивам цигарки.
Юмрукчалски поздрави за всичко живо около теб!
Пиер

Вчера ходихме до Тъжа но бе много горещо пък и следобед. В Калофер ли сте ?
Специални поздрави на Лида !
Благодарности за Юмрукчалските поздрави от всички около мен и персонално от Надя.
ПП. И двамата сме ваксинирани и вече можем спокойно да се видим.
цитирай
26. pvdaskalov - * ! !*
20.07.2021 22:24
Ще й предам, Стефчо... Урната й е зад лаптопа... в Калофер.
Колко весели бяхме на панаира в Попинци! Няма да се повтори...
И аз съм с два Пфайзера в рамото.
Предупредете ме кога ще дойдете, за да направя рано сутринта една тава палачинки. За съжаление само това мога. Ако си забравил телефона - справка Панагюрище.
Бъдете здрави и щастливи!
Можеш да реагираш само на лични, плийз...
П и е р
цитирай
27. born - !!!!!!!
20.07.2021 23:40
Имам ти телефона, Пиер ! Утре ще ти звънна !
Лека нощ , Скъпи Приятелю !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4601209
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031