Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2016 14:03 - Starbucks тества пазара в САЩ с шейкове с гръцки йогурт - САЩ изкупува гръцки йогурт за училищата си - Гърция се жалва от Чехия в Брюксел заради йогурта
Автор: aristotelis Категория: Бизнес   
Прочетен: 1349 Коментари: 1 Гласове:
-2

Последна промяна: 13.08.2016 15:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
imageКомпанията се стреми да разшири бизнеса си извън продажбите на кафе

Американската компания Starbucks тества пазара с три нови вкуса шейкове с гръцки йогурт. Решението е опит на веригата кафенета да разшири бизнеса си извън продажбите на кафе, пише Bloomberg.

Сладките напитки с манго, моркови и ягоди ще се продават в около 170 заведения в Сан Хосе, Калифорния и Сейнт Луис, обяви компанията. Средният шейк съдържа между 170 и 230 калории в зависимост от вкуса. Стига да желаят, клиентите могат да добавят още йогурт или други съставки. Цените ще варират според пазара, като в Сан Хосе 450-грамова напитка ще се предлага за 5,95 долара.

Предлагането на гръцки йогурт дава на Starbucks възможност да продава нещо по-различно от конкурентите Brands Group и McDonald"s. Веригата се разраства и извън бизнеса с кафе и се стреми да повиши приходите си, предлагайки повече храна, която може да се продава и в супермаркетите.

Гръцкият йогурт, чиито продажби миналата година достигнаха 1,22 млрд. долара, представлява 29% от американската йогурт индустрия, сочи доклад на IBISWorld от септември 2013 г.

Увеличаването на популярността му е основната причина за нарастването на продажбите в индустрията. Те се увеличават средно с 3% годишно в периода 2008-2013 г.

Заедно с шейковете „Evolution Fresh Inspired by Dannon”, Starbucks планира да представи линия от опаковани стоки със същото име. Те ще са предназначени за продажба в магазините и ще излязат през следващата година. В момента веригата продава Evolution Fresh сокове и блокчета с мюсли Evolution Harvest в супермаркетите.

Около 10 на сто от приходите на Starbucks са от сегмента, включващ продажби в магазините за хранителни стоки и големи търговци на дребно.

Преди близо година Starbucks обяви, че е сключила договор с френската компания Danone за продажбата на гръцки йогурт в своите кафенета. От тогава започна да добавя гръцки обезмаслен йогурт в своите парфета с ягоди.

От днес Starbuck започва да продава и сода под името Fizzio, която се предлага с различни аромати. Напитката ще може да бъде намерена в около 3500 от всички 11 600 кафенета на компанията в Америка. 

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

САЩ изкупува гръцки йогурт за училищата си
Автор: Цветелина Ангелова Гръцки йогурт е най-новият продукт, който Министерството на земеделието на САЩ обяви, че търси да закупи за училищата, които са включени във федералната програма за субсидиране на обядите на учениците, съобщава "Дъ Хил".Новото блюдо в ученическото меню, което е богато на протеини, има за цел да обогати храната на учениците със здравословни продукти. Тъй като киселото мляко е с малка трайност, пилотно то ще бъде включено в менюто на училищата само в щатите Аризона, Айдахо, Ню Йорк и Тенеси. Тези щати били избрани от чиновниците, тъй като "представляват различни региони на страната с различна отдалеченост до производителите на йогурт, което ще помогне за проучването на различни модели за съхраняване на продукта по време на разпределението му", заяви говорителката на аграрното ведомство. Сенаторът-демократ от Ню Йорк Чарлз Шумър, който от една година апелира министерството на земеделието да включи гръцкия йогурт във федералната програма, аплодира решението. Той добави, че стъпката ще е от полза както за производителите на кисело мляко в Ню Йорк, така и за учениците.

Гърция се жалва от Чехия в Брюксел заради йогурта

http://agrozona.bg/gartsiya-se-zhalva-ot-chehiya-v-bryuksel-zaradi-jogurta/

Представители на гръцкото правителство се жалват в Европейската комисия от чешки производители, които използват обозначението „гръцки йогурт“ за своята продукция. По този начин според съседите чехите въвеждат потребителите в заблуда. В писмо до Еврокомисията на министърът на земеделието и храните на Гърция Евангелос Апостолу пише: „Терминът „гръцки йогурт“ в този случай въвежда в заблуждение потребителите и не отговаря на реалностите, като указва конкретна страна на произход.“ По негово мнение това противоречи на политиката на Европейския съюз по представянето на правдива информация за продукта на потребителите.
Предстои ЕК да обсъди допустимостта на използването на наименованието „гръцки йогурт“ от чешка страна.



Гласувай:
0



1. shtaparov - И каква е тая варварска дума &quo...
12.03.2019 05:24
И каква е тая варварска дума "йогурт"- да не е изчегъртана от задника на някой турчин?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aristotelis
Категория: История
Прочетен: 1846496
Постинги: 266
Коментари: 1484
Гласове: 303
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930